Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

Γιώργος Καβάλλης: "Αγαπημένε μου Αθλητικέ Όμιλε Πάρου! Δυστυχώς μπήκαμε σε έναν χαρτοπόλεμο ανακοινώσεων"

 


Αναφορικά με την επιστολή του Διοικητικού Συμβουλίου του Α.Ο. Πάρου προς όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σχετικά με την απάντηση στην επιστολή παραίτησής μου, δεν σκοπεύω να απαντήσω προσωπικά στον “συντάκτη” της επιστολής που με κατασυκοφάντησε και σπίλωσε την προσφορά μου, παρά μόνο θέλω να απευθυνθώ στο αγαπημένο μου σωματείο και όλους όσους το έχουν μέσα στην καρδιά τους.

Αγαπημένε μου Αθλητικέ Όμιλε Πάρου! Δυστυχώς μπήκαμε σε έναν χαρτοπόλεμο ανακοινώσεων κάτι το οποίο δεν αρμόζει στην ιστορία σου, αλλά θεωρώ αναγκαίο να καθαρίσω το όνομά μου από όσα μου καταλογίζει το Δ.Σ. που σε διοικεί και αποφασίζει για σένα χωρίς εσένα τον τελευταίο καιρό!

Ας ξεκινήσουμε με ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (γιατί όποιο σωματείο δεν θυμάται και δεν τιμά την ιστορία του δεν έχει καμία προοπτική για το μέλλον):

Δικαιολογημένα κάποιοι δεν γνωρίζουν καλά την ιστορία σου ως σύλλογος, μιας και δεν έχουν ασχοληθεί ιδιαίτερα για να τη μάθουν. Καλό θα είναι, λοιπόν, να μην διαστρεβλώνουν την ιστορία σου και να την αποδέχονται όπως ακριβώς είναι. Η ίδρυση σου, όπως γνωρίζεις, αγαπημένε μου Α.Ο.Πάρου προέκυψε από την ανάγκη η πρωτεύουσα του νησιού μας να εκπροσωπείται ποδοσφαιρικά στο πρωτάθλημα Κυκλάδων, όπως μέχρι τότε γινόταν και στα υπόλοιπα χωριά του νησιού (π.χ. Νάουσα και Μάρπησσα). Προσωρινά είχε δεχθεί το 1987 ο Μ.Ε.Α.Σ. Αρχίλοχος να επιτρέψει την έκδοση δελτίων υπό την επωνυμία του για τη συμμετοχή των αθλητών της Παροικίας στο πρωτάθλημα Κυκλάδων και το εγχείρημα αυτό πήρε σάρκα και οστά με τη φροντίδα του αείμνηστου Βασίλη Γιαννακίδη και της παρέας του θρυλικού "ΜΑΜ", χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του Αρχιλόχου. Επομένως, το 1990 ξεκίνησες την δραστηριότητά σου και επίσημα με την ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου και τη συμμετοχή σου στο πρωτάθλημα της Ε.Π.Σ. Κυκλάδων. Αργότερα, στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 δημιούργησες και εφηβικό τμήμα ποδοσφαίρου, την θρυλική ομάδα με παιδιά γεννηθέντα το 1979, που αποτέλεσε και την αφετηρία των τμημάτων υποδομής σου. Μπάσκετ μέχρι τότε υπήρχε ερασιτεχνικά, στα υποτυπώδη γήπεδα του νησιού ώσπου στα μέσα της δεκαετίας του '90επίσης αποφάσισες (καθ' ότι είσαι ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ και όχι μόνο ποδοσφαιρικός σύλλογος), να βάλεις υπό τη σκέπη σου το τμήμα μπάσκετ με πρωτεργάτη τον Ροδίτη και προπονητή τον Μαούνη, καθώς και πολλών άλλων ανθρώπων του χώρου. Έτσι ξεκίνησες δειλά-δειλά πιο οργανωμένα και υπεύθυνα την δημιουργία και τμημάτων μπάσκετ{ παιδικό, εφηβικό, ανδρικό και αργότερα γυναικείο με τους Λάμπρου και Τσαντάνη}, ενώ δεν άργησε και η στιγμή που έκανες την παρθενική σου συμμετοχή και στο πρωτάθλημα της Ε.Σ.Κ.Κυκλάδων. Ιστορικά λοιπόν, όλοι γνωρίζουν ότι ξεκίνησες από το ανδρικό ποδοσφαιρικό τμήμα και ακολούθησαν τα τμήματα μπάσκετ, βόλεϊ, στίβου κ.α. Αποτελούν μεγάλη προσβολή για σένα ως σύλλογο οι φωνές και η σπουδή του νυν Διοικητικού Συμβουλίου σου για να καταργήσουν το τμήμα πολύ πριν από τις συζητήσεις μεταξύ των Προέδρων για την ίδρυση της Αθλ. Ένωσης Πάρου, που υπήρξε για σένα ο λόγος ύπαρξής σου!

Ας περάσουμε τώρα στα μαθήματα ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, όπου οι άνθρωποι που σε διοικούν με κατηγορούν ότι παραιτήθηκα και τους άφησα συσσωρευμένα χρέη.

Αγαπημένε μου Αθλητικέ Όμιλε Πάρου! Στην προηγούμενη επιστολή μου χρησιμοποίησα τον Γ΄ πληθυντικό και δεν άφησα πουθενά να εννοηθεί ότι το έργο ανακαίνισης του σπιτιού σου ήταν έργο του ενός αν και όλοι στο Δ.Σ. σου γνωρίζουν με στοιχεία πως κάλυψα πάνω από το 90% των εξόδων αναμόρφωσης των χώρων σου. Τις ενέργειες, μετά από δική μου πρωτοβουλία, για την αναμόρφωση των χώρων σου τις αναφέρω για να καταδείξω την διάθεση και την αγάπη μου για την "την οργάνωση και το καλαίσθητο" και να σου επισημάνω ότι κάποιοι τις καπηλεύτηκαν για να αντιπαρατεθούν δημόσια και να με σπιλώσουν υποστηρίζοντας ότι φέσωσα οικονομικά τον αγαπημένο μου σύλλογο, καθώς και να υποβαθμίσουν την όλη προσπάθεια που έκανα επί ένα χρόνο ενασχόλησής μου με σένα. Αλλά για μένα το μόνο που είχε σημασία ήταν η φροντίδα των αθλητών σου ώστε να μπορούμε να τους παρέχουμε ως διοίκηση ότι καλύτερο βάση των δυνατοτήτων μας ώστε να έρχονται καθημερινά στις προπονήσεις με ευχάριστη διάθεση!

Ας περάσουμε τώρα στα μαθήματα ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, όπου οι άνθρωποι που σε διοικούν δηλώνουν ότι δεν συγκεντρώνεται ο απαιτούμενος αριθμός αθλητών για τη δημιουργία μιας δεύτερης ομάδας στο νησί και ότι το κριτήριο για ένα πετυχημένο Δ.Σ είναι τα FINAL FOUR και οι τίτλοι .

Αγαπημένε μου Αθλητικέ Όμιλε Πάρου! Από μόνα τους τα αποτελέσματα και οι συμμετοχές ή τα τρόπαιά σου στις τελικές φάσεις των μικρότερων ηλικιακά πρωταθλημάτων δεν αποτελούν το μοναδικό κριτήριο για το αν διοικείσαι καλά ή στρεβλά από τα εκάστοτε Δ.Σ. σου. Όμως, οι παλινωδίες των ενεργειών και των αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου σχετικά με τη συμμετοχή σου ή όχι στο πρωτάθλημα των ανδρών -όπως έγινε φέτος- καταδεικνύουν μία κακή διοίκηση, δίχως συγκεκριμένη πολιτική, και δίχως έναν τρόπο λειτουργίας με μακροπρόθεσμο πλάνο και προοπτική για όλους τους αθλητές σου. Αξίζει να δει κανείς την απόφαση όπως είναι καταχωρημένη στα επίσημα πρακτικά σου για να καταλάβει. Κακοδιοίκηση είναι όταν συγκαλείται επίσημα Δ.Σ. κι ενώ υπάρχει απαρτία δεν τηρούνται τα πρακτικά, δεν λαμβάνεται απόφαση επί του θέματος κι εξελίσσεται σε καφενειακού τύπου συζήτηση, με ευθύνη του Προέδρου σου που ήταν παρών. Αγαπημένε μου Αθλητικέ Όμιλε Πάρου δεν είσαι "τσιφλίκι" κανενός και σου πρέπει, ως ζωντανός οργανισμός που είσαι, να τηρούνται τα ελάχιστα προβλεπόμενα από τον ισχύοντα αθλητικό νόμο. Όπως, λοιπόν, τα ποδοσφαιρικά σωματεία των Κυκλάδων που συνενώθηκαν (Μύκονος, Σαντορίνη) συγκάλεσαν Γενικές Συνελεύσεις ενεργώντας σύμφωνα με το άρθρο 9 του αθλητικού Νόμου, έτσι θα έπρεπε και για σένα να κάνουν το ίδιο. Αν γινόταν αυτό, τότε θα αποφάσιζαν όλα τα μέλη σου για το μέλλον σου και όχι κάποιοι ολίγοι.

Τέλος, να κλείσουμε με μαθήματα ΗΛΙΚΙΑΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ, μιας και στην ανακοίνωσή του το Δ.Σ. σου έχει μπερδέψει το κ17 με το κ18.

Αγαπημένε μου Αθλητικέ Όμιλε Πάρου! Η μόνη μου ένσταση και μεγάλη ανησυχία ήταν το τι θα απογίνουν παιδιά από όλο το νησί που έχουν γεννηθεί το 2002 και 2003 και δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο κ17. Αυτά τα παιδιά δεν είναι λίγα και θα μπορούσαν κάλλιστα με την πλαισίωση κάποιων μεγαλύτερων, που δεν βρήκαν στέγη στην Α.Ε. Πάρου, να συμμετέχουν σε μία δεύτερη ομάδα.

Υ.Γ. Ποδοσφαιριστές στον Α.Ο. ΠΑΡΟΥ πάντοτε υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Δεν θα πάψουν ποτέ να βγαίνουν γιατί η δυναμική του είναι πολύ μεγάλη. Το παν, ωστόσο, είναι το πλαίσιο και η οργάνωση. Αυτή τη στιγμή, τίποτα από τα δύο δεν υπάρχει. Χρειάζεται να ξαναχτιστεί μεθοδικά και σχεδιασμένα. Και όχι τσαπατσούλικα και στο πόδι όπως έγιναν όλο τον τελευταίο καιρό στον οποίο προαναφέρθηκα. Με την ανακοίνωση-απάντηση του Δ.Σ. στην επιστολή παραίτησής μου έδειξαν ότι θέλουν να φορτώσουν στην πλάτη μου όλες τις τσαπατσουλιές του Προέδρου και των ακόλουθών του, αλλά, αγαπητέ κ.Λάμπρου, ο φταίχτης δεν είμαι εγώ.

Με εκτίμηση,

Καβάλλης Γιωργος

Δεν υπάρχουν σχόλια: