Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2020

Απάντηση του Αντιδημάρχου Πάνου Κεμπάμπη στη Λαϊκή Συσπείρωση.




Χωρίς ενοχές, χωρίς κινδύνους και χωρίς δράκους

Πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσω τους συγγραφείς των κειμένων της Λαϊκής Συσπείρωσης. Με τα γραφόμενά τους επιβεβαιώνουν ότι η παρουσία μου, τα λεγόμενά μου, η συμπεριφορά μου στα δημοτικά συμβούλια πιάνει τόπο και για αυτό ενοχλούνται, γιατί πέφτουν οι μάσκες.

Οι ταμπέλες και τα επίθετα που μου δίνουν δεν με αγγίζουν καθόλου, απεναντίας με κάνουν να σκέφτομαι ότι καλά τα πάω - παθαίνουν πανικό.

Όσο για τις προσωπικές επιθέσεις κατά της προέδρου Παροικιάς και του επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης δεν καταλαβαίνω από πότε οι ερωτήσεις -που δεν μου τις απάντησαν ούτε η «μια» ούτε ο «άλλος», είναι προσωπικές επιθέσεις-.

Όσο για το αν είμαι λαγός; Είμαι! Είμαι λαγός της Παροικιάς Πάρου και αν αισθάνεστε θιγμένοι σας προκαλώ όπου και όποτε θέλετε να δούμε το βίντεο του δημοτικού συμβουλίου της 21/01/2020 και να δούμε ποιος πεταγόταν και δημιουργούσε την κατάσταση καφενείου για να μην απαντήσει η πρόεδρος της κοινότητας Παροικιάς και της ξεφύγουν κουβέντες.

Και τέλος, μακάρι το δημοτικό συμβούλιο να ήταν καφενείο. Στο καφενείο ο καθένας έχει την γνώμη του, το λόγο του, δεν κρύβεται πίσω από μια παράταξη και ότι πει ο επικεφαλής με τα 25 χρόνια εμπειρίας του και τη μόνιμη άρνηση.

Πάνος Κεμπάμπης

Πηγή: Φιλελεύθερος

Δεν υπάρχουν σχόλια: