Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Άννα Κάγκανη: Με τον Κώστα Ροκονίδα είμαι βαθιά πεπεισμένη ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά


Η πρόταση  να ασχοληθώ με το χωριό μου την Νάουσα, η οποία έχει αναπτυχθεί σε μια όμορφη πόλη με μεγάλα και αυξανόμενα προβλήματα είναι για μένα μια πρόκληση. Σήμερα, μπροστά στην απογοήτευση των πολιτων και την άνοδο του λαϊκισμού, η Πάρος με την παράταξη υποψηφίου δημάρχου Κώστα Ροκονίδα καλείται να εμπνεύσει και πάλι τους πολίτες της με ένα νέο μοντέλο συμπαράστασης στην καθημερινότητα του πολίτη αλλά και ένα όραμα ανάπτυξης και προοπτικής.

                Στόχος μου αρχικά είναι μαζί με τους συνυποψηφίους μου να αποτελέσω μια δυνατή φωνή διεκδίκησης όσων απαιτούνται για να αποκτήσει η Νάουσα την ταυτότητα που της αξίζει και μετά να αφοσιωθώ σε αυτά ώστε να γίνουν πράξη. Η γνώση και η εμπειρία μου με ώθησαν να αποφασίσω με υπευθυνότητα και να πω το ''ναι''.

          Είμαι βαθιά πεπεισμένη ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά ώστε οι μικρές αλλαγές να γίνουν ευκαιρίες για ένα μέλλον που μας αξίζει.

                Η δράση και η συμμετοχή μου στα κοινά του νησιού  ξεκίνησαν  το 1979 ως ιδρυτικό μέλος και γραμματέας του Συλλόγου Γυναικών Νάουσας. 

Η πορεία  και το ενδιαφέρον για τα προβλήματα και την αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας ήταν συνεχής   και έμπρακτη και εκφράστηκε με την συμμετοχή μου σε συλλογικούς φορείς και  τις δράσεις μου ως προέδρου του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Νάουσας, ως μέλους του Δ.Σ. του Συλλόγου φίλων της Δημοτικής  Βιβλιοθήκης Πάρου, του Ινστιτούτου Αρχαιολογίας Πάρου-Αντιπάρου και των Φίλων της Πάρου.

                Από το 2006 διετέλεσα χρέη αντιδημάρχου Πάρου και από το 2011 χρέη προέδρου στην Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π(Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Πάρου). Από το 2014 είμαι Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο μας.


                Η πολύχρονη εμπειρία , η ενασχόληση και η πολιτική στην πράξη με οδήγησαν στο ασφαλές συμπέρασμα ότι η ζωή γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα όταν ασχολούμαστε με πολιτικές που μας κάνουν περισσότερο αλληλέγγυους άρα περισσότερο εξωστρεφείς ως πολίτες. Και αυτό μου δίνει χαρά. Να νοιάζομαι για το νησί μας και να συνεργάζομαι με τους ανθρώπους του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: