Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Απάντηση του Κώστα Αργουζή στον κ. Ηλία Κουντρομιχάλη


Κύριε Κουντρομιχάλη,

Παρά τη σύσταση φίλων μου να σας αγνοήσω ή να σας δώσω μια απάντηση με τρεις λέξεις του τύπου «κοίτα ποιος μιλάει», προτίμησα να σας απαντήσω προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια που βάναυσα κακοποιήθηκε.

Η συμμετοχή μου στα κοινά της Πάρου χρονολογείται από τη νεαρή μου ηλικία και ιδιαίτερα από το 1974 και συνεχίζεται με μειωμένες δυνάμεις πλέον μέχρι σήμερα.

Κατά την πολύχρονη ενασχόλησή μου με την πολιτική γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους, όλων των πολιτικών αποχρώσεων , αλλά και λαμόγια.

Γνώρισα επίσης και άτομα της δικής σας ποιότητας, όπως και εξαίρετους υψηλόβαθμους αξιωματικούς του Λιμενικού σώματος, με τους οποίους είχα την τύχη να συνεργαστώ στενά εξαιτίας των τραγικών ναυαγίων του ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ και του ΣΑΜΙΝΑ.

Το Υπουργείο μάλιστα, στο οποίο υπηρετήσατε, βράβευσε το Δήμο μας για το έργο του εκείνη την τραγική νύχτα και ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας με τίμησε με ατομικό τίτλο.

Ο Παριανός Λαός με ανέδειξε 2 φορές δήμαρχο και αυτό μου ήταν αρκετό. Δεν ήταν στις προθέσεις μου να θέσω υποψηφιότητα για τρίτη φορά. Υποχρεώθηκα όμως να το πράξω 20 μέρες πριν λήξει η προθεσμία υποβολής των υποψηφιοτήτων, όταν πληροφορήθηκα ότι οι πολιτικοί μου αντίπαλοι θα με έσερναν στα δικαστήρια για να με εξοντώσουν πολιτικά.

Συμπλήρωσα λοιπόν ένα ψηφοδέλτιο, με όσα άτομα προέβλεπε ο εκλογικός νόμος για να συμμετέχω στο νέο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και στο χώρο αυτό.

Το τονίζω, 20 μέρες πριν από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων.

Εσείς από τη δική σας πλευρά, το θυμούνται όλοι οι συμπατριώτες μας, όταν αποφασίσατε να εκτεθείτε στις δημοτικές εκλογές του 2010, ανοίξατε εκλογικό κέντρο σε κεντρικό σημείο του λιμανιού, αλλά ψηφοδέλτιο δεν μπορέσατε να συμπληρώσετε και εγκαταλείψατε την προσπάθειά σας. Γιατί άραγε;

Άλλοι οι λόγοι που κατέβηκα στις εκλογές του 2002 και άλλοι οι λόγοι που εσείς δεν μπορέσατε ούτε ψηφοδέλτιο να συμπληρώσετε.

Το μεγάλο έργο του νέου λιμανιού για το οποίο με κατηγορείτε, έγινε με πολύ κόπο και σε στενή συνεργασία με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Φανταστείτε να μην είχε γίνει, με την τεράστια κίνηση που παρουσιάζει το λιμάνι μας.

Αυτό όμως έγινε σε συνδυασμό με την κατασκευή του δεύτερου περιφερειακού  που ήδη είχε προχωρήσει η χάραξή του και που τα 5 τελευταία χρόνια δεν έγινε καμιά απολύτως ενέργεια για την επικαιροποίηση του έργου.

Και αυτό πάλι σε συνδυασμό με την κατασκευή εμπορικού λιμανιού, του οποίου η χρηματοδότηση είχε εξασφαλιστεί από τον τότε υπουργό του ΥΕΝ Γιώργο Ανωμερίτη. Ρωτήστε τον, επειδή οι σχέσεις σας με τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, χρονολογούνται από την εποχή του Γιώργου Κατσιφάρα.

Και τώρα λίγα λόγια για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, που με κατηγορείτε ότι «έκανα την Παροικιά οχυρωματική πόλη».

Σας πληροφορώ ότι το έργο αυτό ξεκίνησε επί δημαρχίας Γιώργου Τριαντάφυλλου και ολοκληρώθηκε στη δική μου θητεία. Το πρανές με τους ογκόλιθους δεν ήταν δική μου επιλογή. Το επέβαλαν, για λόγους προστασίας της ανάπλασης, οι τεχνικές υπηρεσίες της τότε Νομαρχίας Κυκλάδων. Και παρά τις πιέσεις που άσκησα, ήταν αμετάπειστες.

Όμως, όπως φημολογείται, ο κ. Κωβαίος, εάν εκλεγεί, σας προορίζει για πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου. Επομένως θα έχετε τη δυνατότητα να διορθώσετε τα κακώς κείμενα, κάτι που δεν κατάφερε ο κ. Κωβαίος κατά τη διάρκεια της θητείας του.

Αναφορικά την κ. Γρηγορία Πρωτολάτη και την κ. Μαρία Χανιώτη, που γράφετε για δικές μου σε βάρος τους καταστροφικές παρεμβάσεις.
Και τα δύο αυτά στελέχη της αυτοδιοίκησης έχουν προσωπικότητα και εμπειρία και η απόφαση στην οποία κατέληξαν είναι δική τους. Ρωτήστε τις ίδιες.

Με εντυπωσιάζει όμως το γεγονός, ότι οι «καταστροφικές μου παρεμβάσεις» επιδρούν ακόμα στη πολιτική ζωή της Πάρου. Πολύ περισσότερο μάλιστα, όταν εκτιμάτε και γράφετε, ότι γι΄αυτές μου τις παρεμβάσεις «ο Κωβαίος θα με ευγνωμονεί».

Έχω την εντύπωση, ότι υπερβάλλετε. Μάλλον εσάς θα «ευγνωμονεί».

Για τις κομματικές μου προτιμήσεις κακοποιείται και εδώ η αλήθεια. Για το πολιτικό μου πιστεύω, δεν πρόκειται να σας δώσω λογαριασμό. Εάν πάντως με έχετε φακελώσει, συμπληρώστε το περιεχόμενο του φακέλου  και με τα παρακάτω:

Την περίοδο της παντοδυναμίας του ΠΑΣΟΚ και ιδιαίτερα την περίοδο που ήμουν δήμαρχος, η μόνη πόρτα που ήταν ανοιχτή για τους νεοδημοκράτες της Πάρου, ήταν αυτή του Δήμου. Και αυτό για να υπάρχει ίση μεταχείριση προς όλους.  Ήταν η   περίοδος που κάποιοι από εσάς είχαν εξαφανιστεί ή γλείφανε τον πολιτικό τους αντίπαλο, αφήνοντας τον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας χωρίς κανένα στήριγμα.  

Τον Κώστα Ροκονίδα τον στηρίζω, γιατί ήταν στενός μου συνεργάτης στα 8 χρόνια της θητείας μου και γνωρίζω πολύ καλά τις ικανότητές του και την αυτοδιοικητική του εμπειρία. Αποτελεί μεγάλη δύναμη για την τοπική αυτοδιοίκηση του νησιού μας και συμφωνώ μαζί σας, όταν γράφετε, ότι διακρίνετε στο πρόσωπό του «ευγένεια, ήθος, ηρεμία και πολιτισμό». Αλλά τότε γιατί δεν τον στηρίζετε; 

Κύριε Κουντρομιχάλη,

Τα "χταπόδια" και οι "σουπιές" ανήκουν σε σας, γιατί εσείς επιχειρείτε να διχάσετε τον κόσμο με τα φαντάσματα του μαύρου παρελθόντος.

Κώστας Αργουζής

Υ.Γ. Μετά τις εκλογές και με την πρώτη ευκαιρία θα αναφερθώ στην όποια συνεισφορά μου στο νησί και θα ζητούσα να πράξετε και εσείς το ίδιο για τη δική σας.
                                                                                                                                          

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Καλά ο κ.Η.Κ τόσα χρόνια στο Λιμενικό και σε σχέση με τη θάλασσα δεν έμαθε οτι οι σουπιές και τα χταπόδια ΔΕΝ μολύνουν το περιβάλλον στις περιπτώσεις που κινδυνεύουν και τότε μόνον εκδιώκουν το μελάνι τους;
ΗΡΧΑ