Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

Σύνδρομα που θα καθορίσουν και αυτά το εκλογικό αποτέλεσμα


Τις τελευταίες μέρες κατεβαίνω σπάνια από το βουνό.

Από τις λίγες εξόδους μου θα αναφερθώ σε δύο.

Η μία σε χωριό που γνωρίζω πολύ καλά τους κατοίκους του. Επισκέφτηκα οικογένεια συντηρητικών αρχών, όπου το κουμάντο το έχει ο πατριάρχης της οικογένειας. Άνθρωπος που το "ναι" ή το "όχι" του αποτελεί συμβόλαιο. 

Η συζήτηση κάποια στιγμή έφτασε και στις εκλογές. "Είμαι νεοδημοκράτης και το ξέρεις" μου είπε. "Κόμμα άλλο δεν έχω ψηφίσει ποτέ. Στον Κωβαίο έδωσα την υπόσχεσή μου, ότι θα τον ψηφίσω. Και στο τοπικό θα ψηφίσω την ανιψιό μου". 

"Δεν πιστεύω στα προγράμματα και στις προεκλογικές υποσχέσεις. Άλλα υπόσχονται πριν και άλλα κάνουν μετά.  Για τον Ροκονίδα ακούω καλά λόγια, αλλά δεν τον ξέρω. Ο Κωβαίος μου είπε, ότι είναι του Κ.Κ. και αυτό μου φτάνει. Δεν θα τον ψηφίσω".

Στο άλλο σπίτι, που επισκέφτηκα, με είχαν καλέσει σε τραπέζι. Η σύνθεση του τραπεζιού ήταν ανομοιογενής. Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων ελληνοαμερικανών και γυναίκες φανατικές περί τα θρησκευτικά, συμπεριλαμβανομένης και της οικοδέσποινας.

Εάν προκαλούσα αντίλογο, θα διέλυα το τραπέζι και από σεβασμό προς την οικοδέσποινα δεν το έπραξα.  Προτίμησα να ακούσω.

Η σύζυγος του ελληνοαμερικανού, της οποίας η ημιμάθεια και η βεβαιότητα για του λόγου της το αληθές, δεν άφηνε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης, ξεκίνησε το «διάλογο» ασκώντας αρχικά κριτική στον Τσίπρα. 

"Είναι τουρκογενής" είπε και συνέχισε: "Ο παππούς του κατάγεται από χωριό της Τουρκίας και γι΄αυτό υποστηρίζει τους Τούρκους. Ο Βενιζέλος ήταν  εβραίος και κατέστρεψε την Ελλάδα. Το "Βεν" είναι το εβραϊκό "Μπεν", όπως λέμε "Μπεν Γκουριόν". 

Και συνέχισε ακάθεκτη: "Ο Μαρξ ήταν αναρχικός και ξεκίνησε την επανάσταση στη Ρωσία κυνηγώντας του χριστιανούς, επειδή ήταν εβραίος". "Η Ελλάδα έχει 5 εκατομμύρια λαθρομετανάστες μουσουλμάνους, Σε λίγο δεν θα υπάρχει Έλληνας".

Η άλλη κυρία της παρέας ήταν πιο συγκρατημένη και αναφέρθηκε μόνο στις δημοτικές εκλογές.

 "Δεν ψηφίζω άθεους" είπε. "Είμαι χριστιανή. Τι δουλειά έχω μ΄αυτούς;"

" Κατηγορούν τον Κωβαίο για ρουσφέτια. Καλά κάνει. Δηλαδή, αν έχει διορίσει πρόσφατα,  όπως λένε, ένα παιδί και γι΄αυτό η μαμά του είναι στο ψηφοδέλτιό του, θα πρέπει να κατηγορήσω την οικογένεια; ‘Έκαναν πολύ καλά που τον υποστηρίζουν. Του έχουν υποχρέωση".

Είπαν και άλλα, που άφησαν άναυδη την οικοδέσποινα, που είναι θερμή υποστηρίκτρια του Κώστα Ροκονίδα. 

Και ενώ πριν ήταν σίγουρη για την εκλογή του, τώρα έχει αρχίσει να αμφιβάλει.

Φεύγοντας με πλησίασε ιδιαιτέρως και μου είπε: "Πες στο Ροκονίδα να προσέχει αυτά που λέει και αυτά που γράφει. Βλέπεις τι γίνεται; Είναι καλός άνθρωπος και γι΄αυτό τον υποστηρίζω".

Της υποσχέθηκα, ότι θα τα μεταφέρω.


Πάροικος

Δεν υπάρχουν σχόλια: