Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

«Ψηφίζω Κώστα Ροκονίδα» μου δήλωσε γνωστός μου Νεοδημοκράτης


Γνωριζόμαστε από παλιά  και με τιμά με τη φιλία του. Είναι υπάλληλος σε δημόσια επιχείρηση και οργανωμένος στη τοπική της Ν.Δ.

Με συνάντησε τυχαία, πριν από τρεις μέρες, έξω από το φούρνο του Αλιπράντη, στην Παροικιά.

Αφού με συνεχάρη, που στηρίζω ανοιχτά και μαχητικά την υποψηφιότητα του Κώστα Ροκονίδα, μου δήλωσε ότι στηρίζει και εκείνος την υποψηφιότητα Ροκονίδα.

Μου είπε επί λέξει: «Ψηφίζω τον Κώστα και όχι τον ομοϊδεάτη μου το Μάρκο». Και συνέχισε: « Είναι ο καλύτερος και στις τοπικές εκλογές ψηφίζουμε αυτόν που είναι σε θέση και μπορεί  να λύνει προβλήματα και όχι να δημιουργεί. Έχω παιδιά και θέλω να ζήσουν σε μια καλύτερη Πάρο.

Δεν ψηφίζω «Λαϊκή Συσπείρωση», δεν συμφωνώ με την ιδεολογία που εκφράζει, όπως δε συμφωνεί και ο Κώστας με τη δική μου. Και αν κατέβαινε ανεξάρτητος, θα σάρωνε στην Παροικιά, που ο Μάρκος την εγκατέλειψε.

Ελπίζω όμως ο Κώστας που είναι τίμιος και έμπειρος εργάτης της τοπικής αυτοδιοίκησης να με σεβαστεί και να καταλάβει, ότι η ψήφος μου είναι προσωπική.

Ψηφίζω Κώστα Ροκονίδα και τίποτε άλλο και εκτιμώ ότι το ίδιο θα πράξει και η μεγάλη πλειοψηφία των ψηφοφόρων της Παροικιάς.

 Και συνέχισε: Στις περιφερειακές εκλογές θα ψηφίσω το Χατζημάρκο. Χρηματοδότησε έργα στην Πάρο, όπως την αφαλάτωση της Παροικιάς για να μπει επιτέλους σε λειτουργία. Θα χρηματοδοτούσε και άλλα έργα, αν ο Μάρκος είχε έτοιμες μελέτες,  όπως για την κατασκευή του 2ου Γυμνασίου της Παροικίας που σέρνεται εδώ και χρόνια.

Δεν εκμεταλλεύτηκε τη συγκυρία με το φίλο μου τον Κώστα Μπιζά, που ήταν πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου και στενός συνεργάτης του Περιφερειάρχη.

Για τις ευρωεκλογές δεν το συζητάω. Ψηφίζω το κόμμα μου, τη Νέα Δημοκρατία. Σου μιλάω ξεκάθαρα γιατί σε εκτιμώ.

Επιτέλους ας το καταλάβουν και τα κόμματα. ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ είναι οι τοπικές εκλογές».

Συμφώνησα με το σκεπτικό του και του είπα, ότι με την πρώτη ευκαιρία θα επισκεφτώ τους γονείς του για τους οποίους τρέφω μεγάλη εκτίμηση και χωρίσαμε.


Κώστας Αργουζής 

Δεν υπάρχουν σχόλια: