Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Για φίμωση και λογοκρισία καταγγέλλει ο δημοτικός σύμβουλος Άγγελος Πατέλης τοπικό ηλεκτρονικό μέσο


Η ελευθερία της έκφρασης δεν είναι δικαίωμα όλων
Η φίμωση και η λογοκρισία είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν όσοι διαχειρίζονται ένα κατά τα άλλα ενημερωτικό μέσο, που όμως δεν τους αρέσει να ακούγονται οι απόψεις όλων.
Αυτό συνέβη και σε μένα και επομένως ο μόνος τρόπος για να ακουστούν οι θέσεις μου, είναι να τις δημοσιεύσουν άλλα ενημερωτικά μέσα, εφόσον το θελήσουν. Θα καταλάβουν στη συνέχεια οι αναγνώστες τι εννοώ.

Σειρά  απρεπειών από το Parosin.gr
Με έλλειμμα στοιχειώδους δεοντολογίας και συνεχόμενες απρέπειες πορεύονται οι διαχειριστές του site Parosin.gr. Και όχι μόνο αυτά.
Οι ενέργειες τους συνιστούν παραβίαση των κανόνων ελεύθερης έκφρασης και διέπονται από έλλειμμα δημοκρατίας.
Και εξηγούμαι.
Απρέπεια 1η: Δεν δημοσίευσαν σε εύλογο χρόνο επιστολή μου, παρά μετά τέσσερεις ημέρες και ύστερα από δύο υπενθυμίσεις.
Απρέπεια 2η: Δεν ανάρτησαν την επιστολή μόνη της, αλλά την συμπεριέλαβαν κάτω από δικό τους κείμενο με προφανή σκοπό να υποβαθμίσουν τη σημασία της. Γνωστή παρωχημένη τακτική.
Απρέπεια 3η: Αντί για δημοσίευση της επιστολής, μου έστειλαν email και μου ζητούσαν να τους στείλω απαντήσεις σε ερωτήματα προηγούμενου άρθρου τους, για να τις δημοσιεύσουν. Ζητούσαν δηλαδή απαντήσεις κατά παραγγελία. Αυτή την εκδοχή «δημοσιογραφικής» και  δημοκρατικής αντίληψης, τη συναντώ για πρώτη φορά.
Απρέπεια 4η: Με νέο άρθρο τους εξακολουθούν να ζητούν απαντήσεις, χωρίς να έχουν προηγουμένως ανταποκριθεί στο αίτημα μου, δηλαδή να δώσω τις απαντήσεις στον κρυπτόμενο αρθρογράφο τους, όπως και αν αυτός λέγεται. Δημήτρης, Πέτρος, Ελένη, τυχαία ονόματα λέω.
Απρέπεια 5η: Νεώτερη επιστολή που τους έστειλα από 7 Απριλίου, παραμένει μέχρι στιγμής αδημοσίευτη παρά το ότι, έχουν κάνει εντωμεταξύ αναρτήσεις με επόμενες ημερομηνίες. Ενδεχομένως προσανατολίζονται στην προηγούμενη τακτική. Να γράψουν πάλι κάποιο ανερμάτιστο κείμενο και να συμπεριλάβουν προς το τέλος την επιστολή μου.
Με αυτές τις πρακτικές δεν γνωρίζω αν θεωρούν ότι κερδίζουν κάτι. Είμαι σίγουρος όμως ότι το υποτιθέμενο κέρδος τους, είναι μόνον οι αρνητικές εντυπώσεις που αποτυπώνονται  για τους ίδιους. Αφού είναι φανερή η αδυναμία τους να ανταποκριθούν σε κανόνες ευπρέπειας και δημοκρατίας.
Για την απρεπή συμπεριφορά τους θα τους ευχηθώ καλή «δημοσιογραφική» ανόρθωση, αν μπορούμε να μιλάμε για δημοσιογραφία. Τους χρειάζεται, γιατί πιο κάτω δεν πάει. Αλλά και πάλι ποτέ μη λες ποτέ.

Παραθέτω πιο κάτω την επιστολή που μέχρι στιγμής δεν έχει δημοσιεύσει το Parosin.gr και ευχαριστώ τα ενημερωτικά μέσα που δημοσίευσαν τις θέσεις μου.

Μάλλον πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα
Κύριοι του parosin.gr
Με αρκετή καθυστέρηση δημοσιεύσατε επιτέλους την απάντηση μου, σχετικά με άρθρο σας από 2 Απριλίου 2019 που αναφερόταν σε μένα.
Την ίδια κιόλας ημέρα, 2 Απριλίου ώρα 10.32μ.μ. σας έστειλα την απάντηση που μόλις στις 5 Απριλίου αναρτήσατε.
Για να γίνει όμως αυτό, χρειάστηκε να μεσολαβήσουν τα ακόλουθα:
Στις 4 Απριλίου, με νέο email που σας έστειλα, σας υπενθύμιζα την υποχρέωση σας να δημοσιοποιήσετε την απάντηση μου.
Αν αυτού, την ίδια ημέρα ώρα 10.04 μ.μ. λαμβάνω από σας την εξής απάντηση.
« Αγαπητέ κύριε Πατέλη
Ονομάζομαι Γιώργος Τριπολιτσιώτης και είμαι ιδιοκτήτης του Paros In.
Περιμένω τις απαντήσεις σας για να τις δημοσιεύσω.»
Την αμέσως επόμενη 5/4/2019 ώρα 11.51π.μ. σας απαντώ ως εξής.
«Σας έχω στείλει την απάντηση μου από 2 Απριλίου ώρα 10.32 μ.μ.
Εννοείτε ότι δεν την έχετε λάβει? Λίγο δύσκολο.
Πιθανόν να σας έχει διαφύγει.
Αν δεν την βρείτε, ενημερώστε με και θα σας την στείλω εκ νέου.»
Μετά και από αυτό, κάνατε εκείνο που εξαρχής θα έπρεπε να είχατε κάνει. Δημοσιεύσατε την επιστολή μου.
Το γεγονός ότι το κείμενο σας, όπως λέτε είχε την υπογραφή parosin. δεν σημαίνει ότι είχε και όνομα και επίθετο όπως ισχυρίζεστε, (του αρθρογράφου). Και όντως δεν είχε. Το ονοματεπώνυμο όπως όλοι γνωρίζουν αποδίδεται σε φυσικά πρόσωπα, στα μη φυσικά αποδίδεται ονομασία όπως αυτή που και το δικό σας site κατέχει.
Αν δεχτούμε λοιπόν ότι το κείμενο ανήκει στον κ. Τριπολιτσιώτη, όπως υπονοείτε, τότε γιατί δεν το υπέγραψε εξαρχής? Είναι δικαίωμα του, υποθέτω ότι θα πείτε. Όπως επίσης θα πείτε, ότι για κείμενα που υπογράφονται με την ονομασία του site, την ευθύνη έχει ο ιδιοκτήτης του ή ο υπεύθυνος διαχειριστής του.
Σωστά, αλλά πέραν της δεοντολογίας που λέτε ότι γνωρίζετε, είθιστε όταν απευθυνόμαστε εγγράφως σε κάποιον και μάλιστα δημόσια, να υπογράφουμε με το ονοματεπώνυμο μας. Άλλωστε φυσικό πρόσωπο έγραψε το κείμενο. Και μη μου πείτε ότι μόνο ο κ. Τριπολιτσιώτης είναι ο συγγραφέας των δημοσιευμάτων σας? Θα εκπλαγώ. 
Αντί λοιπόν να δημοσιεύσετε την απαντητική επιστολή μου, μου ζητήσατε να σας στείλω τις απαντήσεις μου, προφανώς εκείνες που ζητούσε ο συντάκτης του άρθρου σας στις 2 Απριλίου, για να τις δημοσιεύσετε.
Αυτός ήταν ο λόγος που δεν κοινοποιούσατε την επιστολή μου? Ότι το περιεχόμενο δεν ήταν  όπως αυτό που ζητούσατε? Γιατί αυτό τεκμαίρεται από την απάντηση σας στις 4 Απριλίου.
Όπως και να έχει όμως, ακόμη και τώρα δεν αποκαλύπτετε ποιος είναι ο συντάκτης του επίμαχου κειμένου. Ο κ. Τριπολιτσιώτης πουθενά δεν λέει ότι το έγραψε εκείνος. Ως ιδιοκτήτης του Paros In μου απευθύνεται και όχι ως συντάκτης του άρθρου.
Επομένως εσείς δεν απαντάτε στο αίτημα μου. Ας μάθουμε λοιπόν πρώτα ποιος το έγραψε και βεβαίως θα λάβετε απαντήσεις.
Και επειδή θα είναι μακροσκελής η επιστολή με τις απαντήσεις, θα πούμε και «πολλά περισσότερα ακόμη» όπως ήδη σας έγραψα, ίσως βρούμε τρόπο να μην κουράσουμε πολύ τους αναγνώστες.


Άγγελος  Πατέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια: