Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Γόνιμος και πολιτισμένος ο διάλογος με τον Ηλία Κουντρομιχάλη

Αγαπητέ Ηλία,

Σ΄ ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

Θα ξεκινήσω από αυτά που συμφωνούμε. 
Γράφεις και συμφωνώ απόλυτα ότι η  υποδοχή της πρώτης πτήσης έπρεπε να γίνει «χωρίς την παρουσία πολιτικών πρoσώπων, τα οποία έπρεπε να κληθούν να παραστούν στα επίσημα εγκαίνια της Παρασκευής».

Θα συμφωνήσω επίσης ότι « ο πρωθυπουργός είναι θεσμός και έτσι πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε όλοι είτε μας αρέσει είτε όχι».

Αναφορικά με τους συντελεστές του έργου κάνεις πολύ καλά και τους θυμίζεις, απλά θα προσθέσω το όνομα του πρώην επάρχου Νίκου Αρκουλή και το όνομα της πρώην υπουργού Ελισάβετ Παπαζώη, που κινήθηκε δραστήρια όταν το έργο κινδύνευε να χαθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Διαφωνούμε όσον  αφορά το περιεχόμενο της μεροληψίας μου. Επιμένω ότι κριτήριό μου είναι το συμφέρον τη Πάρου και όχι του ΣΥΡΙΖΑ. Τον τόπο μου τον υπηρέτησα από διάφορες θέσεις από το 1974 και μετά και δεν τον χρησιμοποίησα σε καμία περίπτωση.

Διαφωνούμε επίσης  όσον αφορά την παρουσία μας στα εγκαίνια. Εγώ θα πάω για να τιμήσω και το θεσμό του πρωθυπουργού, ενώ εσύ θα επισκεφτείς το αεροδρόμιο «κάποια  άλλη μέρα με τη ησυχία σου». Αναφαίρετο δικαίωμά σου.
Φιλικά
Κώστας Αργουζής


Υ.Γ. Τη φράση "ελάτε στα εγκαίνια γιατί η Πάρος τον έχει ανάγκη για το μέλλον" δεν τη χρησιμοποίησα ποτέ. Μου κάνει εντύπωση που τη βρήκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: