Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΕΥΑΠ



Αγαπητέ κ Δήμαρχε,

Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω γραπτά, στη διάθεση του Δημοτικού Συμβουλίου την παραίτηση μου, από την προεδρία & το ΔΣ της ΔΕΥΑ Πάρου, λίγες μέρες πριν την ολοκλήρωση της θητείας μου, γιατί δεν θέλω να αποτελέσει η παρουσία μου άλλοθι δημιουργίας έντασης και έτσι να μπει σε περιπέτειες τόσο η υδροδότηση, όσο και η εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.

Προσπάθησα εντίμως και με αίσθηση ευθύνης να ανταπεξέλθω στα καθήκοντα που μου ορίσατε, να συνεργαστώ με το προσωπικό, που πραγματικά καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για την εύρυθμη υδροδότηση του νησιού μας, να διαφυλάξω την επιβίωση της επιχείρησης και τη διασφάλιση του κοινωνικού αγαθού, όπως είναι το νερό.

Τα δικαιώματα των εργαζομένων είναι σεβαστά αλλά μετά τη μη συναίνεση της νέας δημοτικής αρχής & διοίκησης της επιχείρησης, στην απαίτηση των εργαζομένων, για αύξηση των επιδομάτων τους, λόγω συμψηφισμού τους με παρελθόντα χρέη και οφειλές, θεώρησα έντιμο, να μη δεσμεύσω με τις αποφάσεις μου κανέναν, πόσο δε ν’ απολογηθώ για παραλείψεις ή αποφάσεις άλλων.

Ευχαριστώ όλους όσους μοιράστηκαν τις αγωνίες αλλά και τον αγώνα αυτό μαζί μου

Με εκτίμηση

Δημήτρης Αντιπαριώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: