Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Δήλωση του Απόστολου Παντελαίου


Από το 1980 έως και σήμερα παραμένω ενεργό μέλος της κοινωνίας και του νησιού που έζησα και μεγάλωσα. Ξεκίνημα μου οι σύλλογοι ως μέλος και αργότερα ως διοικητικός.

Την τελευταία 4ετια έχω διατελέσει πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Λεύκες Πάρου, με ένα αδιαμφισβήτητο έργο στο ενεργητικό μου. Αναπαλαίωση ανακατασκευή και πλακόστρωση στο Θεατράκι των Λευκών για πολιτιστικά δρώμενα και άλλα σημαντικά που βοήθησαν στην αναβάθμιση της Κοινότητας μου. Σ’ αυτή μου την προσπάθεια βοήθησαν φορείς και αρχές του νησιού.

Η αγάπη μου για την κοινότητα μου αλλά και για το νησί μου γενικότερα με έστρεψαν στο να θελήσω να θέσω υποψηφιότητα για δημοτικός σύμβουλος, ζητώντας από τους συμπολίτες μου να αναγνωρίσουν την πραγματική μου έγνοια για τον τόπο που γεννήθηκα και να με στηρίξουν να κάνω όσα περισσότερα μπορώ για καλύτερη ποιότητα ζωής όλων μας, αλλά και για όσους έρχονται σαν επισκέπτες στον τόπο μας.

Ζητώ την εμπιστοσύνη σας για άλλη μια φορά γιατί όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε το νησί μας καλύτερο.

Έχω εμπειρία γνώσεις και ενασχόληση και γνωρίζω εκ των έσω τα προβλήματα του τόπου μας. Έχω θέληση, κουράγιο, πείσμα και νέες ιδέες!

Εύχομαι και ελπίζω να μου δώσετε την δυνατότητα να παλέψω για όλους μας για τον τόπο μας, για τα παιδιά μας.

Με αγάπη και τιμή!
Απόστολος Παντελαίος
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Πάρου με τον συνδυασμό

ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: