Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΤΡΙΧΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ -ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ




Φίλες & Φίλοι,

Με την ιδιότητά μου ως Πρόεδρος του Συλλόγου Τουριστικών Καταλυμάτων Αλυκής
Είμαι σε θέση να γνωρίζω τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος μας στο κομμάτι του Τουρισμού και της επιχειρηματικότητας.

Παράλληλα μέσα από την προσφορά μου στο Σύλλογο Γυναικών Πάρου ‘’Αρηίς’’
εδώ και 4 χρόνια αφουγκράζομαι τα θέματα των οικογενειών μέσα από την γυναίκα.
Το να γνωρίζεις όμως δεν είναι αρκετό….

Λύσεις υπάρχουν.
Θέληση για δουλειά και προσφορά έχω και ζητώ τη στήριξή σας στις ερχόμενες Δημοτικές Εκλογές, με την υπόσχεση να δουλέψω για το καλό και το συμφέρον του τόπου και των συμπολιτών μου.

Με αγάπη και Εκτίμηση
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΡΙΧΑ
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του συνδυασμού

ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: