Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Για να τα θυμούνται οι παλαιοί και να τα αφομοιώνουν οι νέοι.


 

 

          «Οταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,δεν διαμαρτυρήθηκα,γιατί δεν ήμουν Εβραίος.

          Οταν ήρθαν για τους κομμουνιστές,δεν φώναξα,γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.

          Οταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους,ούτε τότε φώναξα,γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.

          Οταν ο Χίτλερ φυλάκιζε τους ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος.

          Οταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στον φασισμό,δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.

          Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου».                    Μπέρτολ Μπρέχτ.

 

Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους

 

          «Αυτοί που βρίσκονται ψηλά θεωρούν ταπεινό να μιλάς για το φαί.

          Ο λόγος;έχουνε κιόλας φάει.

          Αν δε νοιαστούν οι ταπεινοί γι’αυτό που είναι ταπεινό ποτέ δε θα υψωθούν.

          Αυτοί που αρπάνε το φαί απ’το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα.

          Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσίματα ζητάν θυσίες.

          Οι χορτάτοι μιλάν στους πεινασμένους για τις μεγάλες εποχές που θάρθουν».                                  Μπέρτολ Μπρέχτ.

 

          Διαβάζοντας τα παραπάνω ένα πρέπει να είναι το συμπέρασμα.Το σύνθημα «ένας για όλους και όλοι για έναν»ή θα γίνει βίωμα του καθενός ή στην αντίθετη περίπτωση δεν θα μείνει τίποτα όρθιο.

          Δεν θα κουραστούμε να το επαναλαμβάνουμε.Χρειάζεται οργάνωση παντού.Στο γραφείο,στην επιχείρηση,στο εργοστάσιο,στο πολυκατάστημα,

στη γειτονιά,στους συλλόγους,στα σωματεία,στις λαϊκές επιτροπές.Είναι ο μόνος τρόπος για να ακυρώσουμε στην πράξη τα βάρβαρα και αντιλαϊκά μέτρα που έχουν εφαρμόσει και που πρόκειται να εφαρμόσουν.Οργάνωση λοιπόν εδώ και τώρα.Χύμα δεν θα καταφέρουμε τίποτα.

 

Κ.Ο.Β ΠΑΡΟΥ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: