Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Το εκλογικό σώμα βρίσκεται σε σύγχυση

Βρέθηκα σήμερα με γνωστούς μου, που είχα καιρό να συναντήσω, περίπου 10 τον αριθμό. Κάποια στιγμή, ένας εξ αυτών, ο πλέον χρεωμένος σε Τράπεζα, με δάνειο πρώτης κατοικίας, κατέθεσε την αγανάκτησή του, επειδή δεν του κουρεύουν το δάνειο.

Ήταν το έναυσμα για να ανάψει η πολιτική συζήτηση. Τρόμαξα με τη σύγχυση που διαπίστωσα. Σταχυολογώ φράσεις από τη συζήτηση.
«Είμαι δεξιός και φίλος του Βρούτση, αλλά τώρα θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή».

«Κι εγώ είμαι δεξιός και θα ψηφίσω Καμμένο».

«Πού είσαι Παπαδόπουλε».
«Φταίνε και οι 300 της Βουλής».

‘Όλοι είναι κλέφτες και ζουν καλά, ενώ εγώ είμαι άνεργος».
«Οι αριστεροί μας βλέπουν που υποφέρουμε κι αυτοί τσακώνονται».

«Όλοι φταίνε. Μας καταστρέψαμε».

Το "δείγμα" των γνωστών μου, ανθρώπων της διπλανής μας πόρτας, στις προηγούμενες εκλογές είχε ψηφίσει Ν.Δ, , ΠΑΣΟΚ και κόμματα της αριστεράς.
Πιθανολογώ ότι τέτοιες συζητήσεις γίνονται σε όλο το νησί και προφανώς σε όλη τη χώρα.
Αν ο κόσμος προσέλθει στις κάλπες με αυτήν την ψυχολογία, τότε καμία πρόβλεψη δεν είναι δυνατή.

 Σ΄αυτές τις εκλογές όλα είναι πιθανά. Το μόνο βέβαιο είναι ότι στη χώρα δεν πρόκειται να υπάρξει ακυβερνησία. Αν ο δικομματισμός δεν μπορέσει να φτιάξει κυβέρνηση, αν τα αντιμνημονιακά κόμματα δεν μπορέσουν να συνεννοηθούν, τότε πολύ απλά θα οδηγηθούμε σε δεύτερη εκλογική αναμέτρηση η οποία θα δώσει στη χώρα κυβέρνηση.
Μέχρι να συμβεί αυτό η κυβέρνηση Παπαδήμου θα συνεχίζει να υλοποιεί τα όσα μνημονιακά ψηφίστηκαν στην Ελληνική Βουλή και να αντιμετωπίζει τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Στις δημοκρατίες κενό πολιτικής εξουσίας δεν υπάρχει. Και η δημοκρατία μας δεν κινδυνεύει από στρατιωτικό πραξικόπημα ή από κατάληψη των χειμερινών ανακτόρων.

Κώστας Αργουζής

Δεν υπάρχουν σχόλια: