Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Δίνουν σε ίδρυμα τα παιδιά τους για να ζήσουν

Μικρότερα γράμματα Μεγαλύτερα γράμματα
Δίνουν σε ίδρυμα τα παιδιά τους για να ζήσουν
«Η ζωή στάθηκε άδικη μαζί μου. Με πόνο ψυχής αναγκάζομαι να δώσω τα τέσσερα από τα δέκα παιδιά μου σε ίδρυμα ή σε ανάδοχη οικογένεια για να έχουν να φάνε…» Τα τρεμάμενα λόγια του 45χρονου Δημήτρη Γασπαρινάτου από την Πάτρα είναι γροθιά στο στομάχι.

Ο τραγικός πατέρας, μην αντέχοντας να βλέπει τα παιδιά του να λιμοκτονούν, πήρε τη μεγάλη απόφαση να τα απομακρύνει από κοντά του προκειμένου να σωθούν από βέβαιο θάνατο.

Η ιστορία της πολύτεκνης οικογένειας συγκλονίζει την τοπική κοινωνία της Πάτρας και προκαλεί το κοινό αίσθημα. Δέκα μικρά παιδιά ζουν κάτω από άθλιες συνθήκες μέσα σε ένα δωμάτιο, χωρίς νερό, τροφή, ρούχα…

Ο άνεργος πατέρας, όσο και αν προσπάθησε, δεν κατόρθωσε να βρει δουλειά, ενώ η μητέρα, βλέποντας τα αγγελούδια της να υποφέρουν, δεν άντεξε… Η υγεία της επιβαρύνθηκε και πλέον αδυνατεί να σταθεί στα πόδια της…

«Βρισκόμαστε σε άθλια κατάσταση. Τα παιδιά μου τα δίνω για να έχουν μια καλύτερη ζωή, ένα σπίτι, ρούχα, φαγητό, ζέστη. Δεν είμαι τεμπέλης, δούλευα για πολλά χρόνια ως σεκιουριτάς σε νοσοκομείο. Εληξε, όμως, πριν από έναν χρόνο η σύμβασή μου και έκτοτε δεν βρήκα δουλειά. Εχω δέκα παιδιά, δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα» λέει με λυγμούς ο πατέρας και προσθέτει: «Δεν θέλω να τα χάσω, θέλω να τα βλέπω. Είναι αίμα μου, σάρκα μου, πονάω γι’ αυτά. Ολοι περιμένουν με χαρά τα Χριστούγεννα και εμένα η οικογένειά μου πεινάει. Το ψυγείο είναι άδειο και όταν τα ακούω να κλαίνε από την πείνα, θέλω να πεθάνω».

Η απελπισία οδήγησε τον Δημήτρη Γασπαρινάτο στην πόρτα του δήμου Πατρέων. Φανερά συγκλονισμένος, ο αντιδήμαρχος του Κοινωνικού Τομέα, Θεοχάρης Μασσαράς, ανέφερε στην «Espresso»: «Μας βρήκε και μας ζήτησε να τον βοηθήσουμε να σώσει τα παιδιά του στέλνοντάς τα σε ιδρύματα ή σε ανάδοχες οικογένειες. Επισκεφθήκαμε την οικκογένεια και διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι την τριτοκοσμική κατάσταση. Αρχικά δώσαμε τρόφιμα, ρούχα, ό,τι μπορούσαμε για να βοηθήσουμε και έπειτα προσπαθήσαμε να δούμε τι θα κάνουμε με τα παιδιά. Πρόκειται για μια πάμφτωχη οικογένεια. Ολα τα μέλη είναι ταλαιπωρημένα, βασανισμένα. Δεν έχουν τίποτα. Τώρα προσπαθούμε να βρούμε σπίτι για να μείνουν. Να βοηθήσουμε όσο μπορούμε».

Από την πρώτη στιγμή στο πλευρό της οικογένειας στάθηκε η πρόεδρος της ανατολικής δημοτικής κοινότητας του δήμου Πατρέων, Κανέλλα Σολωμού, η οποία πάλεψε με όλες τις δυνάμεις της να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά προβλήματα και να μεταφερθούν τα τέσσερα μικρότερα παιδιά σε ίδρυμα. Και τα κατάφερε. Τις επόμενες ημέρες τα αγγελούδια θα μεταφερθούν στο ίδρυμα «Σωτήρ» της Κεφαλλονιάς.

«Ο Ευθύμης 10 ετών, η Αριστέα 8 ετών, ο Νικόλας 7 ετών και ο Ανδρέας 6 ετών, θα έχουν πια ένα ζεστό πιάτο φαγητό. Ωστόσο, πρέπει να βοηθήσουμε όλοι και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας. Ηδη αύριο (σ.σ.: σήμερα) εγώ η ίδια και κάποιες άλλες γυναίκες θα πάμε στο σπίτι να καθαρίσουμε, να προσφέρουμε ό,τι μπορούμε. Η οικογένεια δεν έχει καθόλου εισόδημα» τόνισε η κ. Κανέλλα Σολωμού και κατέληξε: «Ο καθένας μας ας κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει από τη μεριά του. Να σώσουμε όλοι μαζί τους συνανθρώπους μας. Παιδιά που δεν έφταιξαν σε τίποτα και ονειρεύονται ένα καλύτερο μέλλον».

Ηδη αρκετός κόσμος έχει ευαισθητοποιηθεί και έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να βοηθήσει την άπορη οικογένεια. Τα παιδιά το μόνο που ζητούν από τον Αϊ-Βασίλη είναι τρόφιμα, ρούχα, υγεία για την μανούλα τους και μια δουλειά, όποια κι αν είναι, για τον πατέρα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: